Αναγνώστες

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Essie Spring 2016 & Resort 2016!!

Μολις εφτασε στα χερια μου η ολοκαινουρια ανοιξιατικη συλλογη της Essie! Ονομαζεται Lounge Lover και μπορω να πω οτι στην ομολογουμενως μεγαλη μου συλλογη, δεν εχω ουτε μια που να μοιαζει αρκετα με καποια απο τις 6 αποχρωσεις. Τα πεντε απο τα εξι χρωματα, εκτος του μπεζ δηλαδη, εχουν εξαιρετικη αποδοση χρωματος και αν ειστε προσεκτικες, μπορειτε να εχετε αψογο αποτελεσμα με μια μονο στρωση. Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι στη συνθεση των Essie βερνικιων, αλλα οσα εχω δοκιμασει τον τελευταιο χρονο, πραγματικα με εχουν εντυπωσιασει. Στα swatches, εχω βαλει δυο λεπτες στρωσεις για να γραψουν ωραια στις φωτογραφιες.

Essie Spring 2016
 Πρωτο χρωμα, το High Class Affair, ενα ομορφο και κλασσικο μπεζ, που ταιριαζει σε καθε εποχη και περισταση, πιστευω ομως οτι το καλοκαιρι με μαυρισμενο δερμα θα αναδειχθει ακομα περισσοτερο.

essie high class affair
 Επομενο, το Lounge Lover, που "δανεισε" το ονομα του στην συλλογη, ειναι ενα υπεροχο ροδακινι. Στην πραγματικοτητα ειναι λιγο πιο ροζ απο οτι στις φωτο και θα ελεγα οτι ειναι μια κλασσικη αποχρωση για την ανοιξη και το καλοκαιρι.

essie lounge lover
 To Sunshine State of Mind, παρολο που εχει υπεροχο ονομα, με δυσκολεψε αρκετα να το φωτογραφισω. Καποιες φορες εβγαινε πορτοκαλι, καποιες πιο κοραλλι και νομιζω οτι ειναι καπου στη μεση. Πολυ ιδιαιτερο χρωμα, ειδικα σε μαυρισμενες επιδερμιδες θα κανει θραυση.

essie sunshine state of mind
 Το Shades On, ειναι ενα βιολετι χρωμα που σιγουρα δεν ειχα στη συλλογη μου.Το φανταζομαι ματ και με καποια σταμπα επανω, λουλουδατη και ακρως ανοιξιατικη.

essie shades on
 Το Pool Side Service ειναι διαφορετικο απο οτι θα περιμεναμε σε μια ανοιξιατικη συλλογη, παρολ'αυτα νομιζω οτι ειναι το δευτερο αγαπημενο μου.Ειναι ενα πετρολ μπλε χρωμα και το φοραω αυτη τη στιγμη στο μανικιουρ μου!

essie pool side service
 Το εκτο και τελευταιο χρωμα ειναι το Off Tropic. Πολλες θα σκεφτειτε τι δουλεια εχει ενα σκουρο πρασινο στην ανοιξη. Κι ομως οταν το φορατε, αμεσως σκεφτεστε την ανθισμενη φυση με αυτο το φωτεινο πρασινο χρωμα.

essie off tropic
 Πριν απο λιγο καιρο, ελαβα και δυο αποχρωσεις απο την Resort συλλογη, που φετος ειναι εμπνευσμενη απο την Ινδια και τους εντονους χρωματισμους που συνηθιζουν.

essie resort 2016
 Το Delhi Dance ειναι ενα φωτεινο ροζ, της τσιχλοφουσκας θα το ονομασω, που πραγματικα σου φτιαχνει τη διαθεση οταν το κοιτας!

essie delhi dance
 Το Nama-stay the Night ειναι ενα φωτεινο γαλαζιο που πραγματικα μου θυμιζει τον ουρανο και οσες αγαπατε το μπλε θα το ευχαριστηθειτε πολυ!

essie nama-stay the night
 Ολα τα βερνικια της Essie διαρκουν στα νυχια μου γυρω στις πεντε με εξι ημερες και οπως ειπα παραπανω, εχω εντυπωσιαστει απο τις τελευταιες αποχρωσεις και την αποδοση τους. Μπορειτε να τα βρειτε σε επιλεγμενα κομμωτηρια, ινστιτουτα νυχιων και πλεον καποιες αποχρωσεις ειναι διαθεσιμες και στα Hondos Center.
Ποιο χρωμα σας αρεσε περισσοτερο; Ποιο ειναι στη λιστα σας;
Φιλακια

5 σχόλια :

  1. Καλα, η ανοιξιατικη συλλογη της Essie φετος τα σπαει! Ακομα και το μπεζ της φαινεται πολυ ιδιαιτερο και τελειο στα νυχια σου. Κατι ειχα διαβασει γυρω γυρω για τη βελτιωμενη συσταση των Essie, τωρα που μου το επιβεβαιωνεις και εσυ ανυπομονω να τα δοκιμασω. Υπεροχη η παρουσιαση σου Στελλιτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω γενικα μια αδυναμια στα παστελ και στα ανοιχτοχρωμα και τα φετινα δεν με απογοητευσαν καθολου. Αν οντως εχουν κανει αλλαγες στην συσταση, τοτε νομιζω οτι εκαναν εξαιρετικη δουλεια. Το μπεζ απλα λογω αποχρωσης, θελει 2 στρωσεις, ολα τα αλλα ειναι αψογα! Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα χρώματα και υπεραναλυτικό post!!
    Αυτό με την σύσταση των βερνικιών το παρατήρησα και εγώ!
    Λάτρεψα το Pool Side Service και το Off Tropic, δεν είμαι έτοιμη για άνοιξη ακόμη μάλλον :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το pool side service νομιζω θα το ευχαριστηθω περισσοτερο κατα το φθινοπωρο, μιας και πραγματικα μου αρεσε πολυ! Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

      Διαγραφή
  3. To shades on πρέπει να είναι υπέροχο!! τόσο ανοιξιάτικο!!


    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon